Részletek (GLS futárszolgálat):
Házhoz szállítás: Csomagját a rendelést követő 1-3 munkanapon belül átadjuk szállításra futárszolgálatnak
(kérjük, olyan címet adjon meg -lehet munkahelyi cím is-, ahol az átvétel megoldható 8-17 óra között). Miután átadtuk a küldeményt (erről emailban Önt értesítjük), 1-2 munkanapon belül a futárszolgálat kiszállítja a megadott címre.
Szállításról futárszolgálat SMS és/vagy email üzenetben értesíti címzettet. A küldeményt futár két alkalommal kísérli meg kézbesíteni.
Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. A következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a csomag visszaszállításra kerül webáruházunkhoz.
A futárnál az utánvét összegét bankkártyával is kifizetheti.
GLS futárszolgálat nyomkövetés: https://gls-group.eu/HU/hu/home
Csomagpont: Csomagját a rendelést követő 1-3 munkanapon belül átadjuk szállításra. Miután átadtuk futárszolgálatnak a küldeményt (melyről emailban Önt értesítjük),1-2 munkanapon belül címzett értesítést (e-mail/SMS) kap a csomagponton történő elhelyezéséről.
Vásárlóink érdekében a csomagpontokon csak az veheti át a csomagot, akinek a neve feltüntetésre kerül a "Szállítási adatok" résznél. A csomag átvételéhez kérjük, vigye magával személyi igazolványát vagy más személyazonosító okiratát. Amennyiben cégnévre szól a számla, céges dokumentum bemutatása szükséges.
Ponton a megrendelt csomagokat 5 munkanapig tárolják. A lejárati időt megelőzően a címzett részére ismételt elektronikus értesítést küldenek, ezt követően csomag visszaszállításra kerül webáruházunkhoz.
GLS csomagpont információk: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagpont/csomagatvetel
Szolgáltatások, melyeket díjmentesen nyújt a futárszolgálat:
- Tudakozódás: kérésre a küldemény sorsáról tudakozódás keretében tájékoztatást ad
- Nyomon követés: csomagszám alapján a futárszoláglat információt ad a küldemény feladásáról, kézbesítéséről, kézbesíthetetlenségi okáról vagy letétbe helyezéséről, legkésőbb az esemény bekövetkezését követő munkanapon.
- Alkalmi átvevő megjelölése: a feladónak a küldemény címiratán tett rendelkezése esetén, a küldemények átvételére jogosultak mellett, átvételre jogosultnak tekinti a címzett szomszédjait, illetve munkahelyre címzett küldemény esetén a címzett munkatársát, a szervezet vezetőjét, illetve a szervezet nevében postai küldemény átvételére jogosult személyt is.
- Szállítmánykézbesítés: egy címhelyre történő, több küldemény feladása esetén egy időben kézbesíti a küldeményeket. Amennyiben a rendeltetési hely szerinti kézbesítőhelyre nem érkeznek meg az együtt kézbesítendő küldemények, azokat külön-külön a címzett részére átadni nem lehet, kivéve abban az esetben, ha erről a feladó utólag, máshogyan nem rendelkezik.
- Telefonos egyeztetés: amennyiben a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, és az első kézbesítési kísérlet sikertelen, a kézbesítő egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel.
Törékeny, túlméretes, túlsúlyos termékek:
Amennyiben a termék törékenynek vagy túlméretesnek bizonyul (több mint 100 cm hosszú) illetve extra súlyúak, a webáruház tulajdonosa fentartja azt a jogot, hogy a szállítási díjtól függetlenül csomagolási díjat számoljon fel. Erről a termék adatlapon vagy a kosár oldalon, illetve a kiszállítás előtt értesítjük a Felhasználót.
Szállítási határidő: A webáruház minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy a vásárló által megrendelt termékeket határidőn belül futárnak átadja. Mindazonáltal azon - elsődlegesen egyedi - megrendelt termékek esetében, amelyeket a webáruház külső partnertől szerez be, előfordulhat, hogy a megrendelt terméket a webáruház szállítója időközben értékesítette. Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a webáruház a vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja.
Sérült csomagot kérjük ne vegyen át vagy vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral/csomagponttal. Kérjük, csomagjának kibontásakor készítsen videó felvételt, hogy az esetlegesen sérült vagy hiányos termékeket rögzítse és ezzel segítse a panaszkezelési eljárást! A sérült termékekről a kicsomagolás után képeket is készítsen.
A csomagolás súlya rendelésenként, melyet a webáruház rendszere a szállítási díjhoz felszámol: 0,5kg.
Fentiek az ÁSZF elválaszhatatlan részei.